piątek, 18 października 2013

Królewskie zwyczaje:)


Dzisiejszego ranka miałam ochotę na porządne i sycące śniadanie:) Miałam trochę więcej czasu, bo ogarnęłam wreszcie temat zaległej pracy przyniesionej jakiś czas temu domu i dzisiaj wreszcie nie musiałam się nią stresować:) Ufff... Ulga niesamowita;) Tak, więc postanowiłam zrobić sobie iście królewską ucztę i to podaną do łóżka:) Tak, tak w łóżku nie powinno się jeść, ale ja akurat to bardzo lubię i nie zamierzam tego zwyczaju zmieniać:)





Optymistycznym akcentem końcowym tego wpisu niech będzie to, że dzisiaj mamy piątek, a weekend mam wolny!!! Idę do pracy w poniedziałek i kolejne dwa dni wolne:))) Perspektywa marzenie:)

Pozdrawiam
Kasia :*

4 komentarze:

  1. I jutro pewnie też zjesz do łóżka podane śniadanie ; ) Zazdroszczę ; ) Wygląda smakowicie! pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś:) I było równie pyszne:) Ja również pozdrawiam i bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga:)

      Usuń
  2. Zjadłabym takie śniadanko. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)