środa, 9 października 2013

Miłe zaskoczenie:)


Dzisiejszy dzień był bardzo intensywny i  pracowity, ale mimo wszystko mam jeszcze sporo energii:) Z czego się bardzo cieszę, bo mam jeszcze sporo rzeczy do zrobienia. Choć rano, idąc do pracy byłam przekonana, że dzisiejszy dzień będzie chłodny i pochmurny to bardzo miło się zaskoczyłam:) Korzystając z pięknej pogody wybrałam się z moją córcią na spacerek, a teraz zaparzyłam sobie pyszną, owocową herbatkę, a na dodatek malutka, słodka przekąska:)





4 komentarze:

  1. To fakt piękna dziś była pogoda :)
    Ja niestety nie mogłam wyjść złapało mnie przeziębienie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to bardzo mi przykro:( Wracaj prędko do zdrowia:)

      Usuń
  2. Mniam mniam! Ja teraz parzę herbatę z dzikiej róży :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)