sobota, 19 października 2013

Okazuje się, że...


...Lidl też ma w swojej ofercie fantastyczne kosmetyki, o których rzadko kto wspomina, a tymczasem one są naprawdę godne uwagi. Podczas mojej ostatniej wizyty w tym sklepie pokusiłam się na dwa produkty: lakier do włosów i dezodorant antyperspiracyjny. Kupiłam je całkiem w ciemno i się nie zawiodłam:)


Przepraszam za złą jakość zdjęcia ;)))

Zarówno jeden jak i drugi kosmetyk pięknie pachną:) Bardzo świeży zapach długo utrzymuje się na skórze i włosach. Lakier doskonale utrwala i nie skleja włosów, a dezodorant dobrze chroni i nie podrażnia mojej wrażliwej skóry:)

Generalnie bardzo polecam wszystkim miłośniczkom dobrych i tanich produktów:)

Pozdrawiam
Kasia:*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)