poniedziałek, 14 października 2013

Senne inspiracje:)


Ostatnio przeglądając stronę www.weheartit.com natknęłam się na parę całkiem sympatycznych zdjęć sypialni. Spodobały mi się one na tyle, że postanowiłam je Wam dzisiaj pokazać:)









W każdej z nich z przyjemnością bym się odnalazła:) Zwłaszcza w tej środkowej;) Uwielbiam lampki, świeczki i ten specyficzny klimat jak można dzięki nimi uzyskać:) Muszę wreszcie stworzyć sobie takie miejsce z prawdziwego zdarzenia... Niedługo mam zamiar odwiedzić Ikea, więc pewnie kupie jakieś fajne dodatki:)

Pozdrawiam
Kasia

1 komentarz:

  1. Mnie też się takie lampki podobają :) Ja mam na zagłówku też powieszone takie drobne :) Nie ma to jak super przytulna sypialnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)