środa, 27 listopada 2013

DOVE limited edition WINTER CARE hand cream with deep care complex


Dzisiaj zapraszam Was na wpis dotyczący mojego najnowszego, kosmetycznego odkrycia:) Mowa o wspomnianym kilka dni wcześniej na Instagramie kremie do pielęgnacji dłoni, który znajdował się w zestawie upominkowym DOVE. 




Krem ma bardzo delikatną i lekką konsystencję, ale mimo to bardzo treściwą i silnie nawilżającą:) Momentalnie się rozsmarowuje i bardzo szybko wchłania co ma dla mnie bardzo duże znaczenie. Przepięknie pachnie jeszcze przez długi czas po aplikacji. Regeneruje i nawilża nawet najbardziej zniszczone i suche dłonie (niestety taki jak moje). Szkoda, że to limitowana edycja, bo bezsprzecznie zakochałam się w tym produkcie:)


Dla zainteresowanych skład kosmetyku:





Podsumowując: POLECAM, POLECAM I JESZCZE RAZ POLECAM!

Pozdrawiam

Kasia:*



3 komentarze:

  1. U mnie niestety sprawdzają się tylko emolienty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo to polecam ten krem jako dopełnienie kuracji:) Myślę, że również się sprawdzi. Ja kiedyś też używałam jedynie emolientów, ale teraz na całe szczęście jest już lepiej:)

      Usuń
  2. Uwielbiam dove, jest delikatny, szybko się wchłania a moje dłonie nie są wyschnięte i spękane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)