czwartek, 14 listopada 2013

HAUL - Parfois i F&F (dużo zdjęć)


Dzisiaj zapraszam Was na najnowszy haul. Dzisiaj nie pokażę Wam zdobyczy kosmetycznych lecz te akcesoriowo ubraniowe:) 

Od dłuższego czasu poszukiwałam dżinsowej koszuli idealnej. Większość z tych, które w ostatnim czasie mierzyłam wyglądała na mnie bezkształtnie i nijako. Wczoraj byłam jednak w Tesco i od wejścia w oczy wpadła mi prześliczna koszula, która miała idealny kolor i nawet guziki takie jakie chciałam (właściwie to nie guziki tylko zatrzaski). Szłam do przymierzalni trochę zrezygnowana, bo nauczona doświadczeniem byłam prawie przekonana, że znów będę wyglądać jak w worku na kartofle. Tymczasem bo przymiarce okazało się, że leży ona na mnie idealnie. Jest taliowana i ma odpowiednią długość:) Podsumowując - koszula idealna:)






Jak wspomniałam koszula nie posiada guzików, ale zatrzaski, które są dla mnie znacznie wygodniejsze niż standardowe rozwiązanie:) W dodatku mają fajną fakturę, dzięki czemu pełnią również rolę ozdoby:)




W koszuli ujęły mnie również pomarańczowe przeszycia:) Wygląda to bardzo fajnie. Z pewnością o wiele lepiej niż nić w kolorze granatowym:) Moim zdaniem oczywiście;)





Największym zaskoczeniem była cena;) Pierwotnie koszula kosztowała 89 zł, aja zapłaciłam za nią jedynie 62 zł:) Uważam, że jak na koszulę o tak dobrej jakości i ładnym kroju to jest ok.





Kolejnym punktem na mojej wczorajszej zakupowej liście był portfel. Przeszłam wiele sklepów, ale jakoś żaden nie wpadł mi w oko. Wszystkie wydawały mi się być albo badziewne, albo za drogie, albo po prostu brzydkie... Tak było, aż do czasu wizyty w sklepie Parfois. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia i nie mogłam wyjść ze sklepu bez tego portfela.




Ma fantastyczny, czerwony kolor. Materiał, z którego jest wykonany jest łatwy do czyszczenia i do złudzenia przypomina ten, z którego wykonane są torebki MK.

Na przodzie ma złoty detal w postaci szykownej i delikatnej kokardki, która moim zdaniem dodaje mu wiele uroku:)




Jest bardzo pojemny i ma wiele przegródek, w tym tą przeznaczoną na monety, która zamykana jest na zamek.






Ma również wiele miejsca przeznaczonego do przechowywania różnego rodzaju kart, dowodu osobistego i innych temu podobnych.




I ostatnią rzeczą jaka chciałabym Wam dzisiaj pokazać to torebka. Zakupiona również w Parfois. Bardzo przypomina mi tą, którą posiada Laura z kanału RockGlamPrincess marki Liu Jo. Jej jest w kolorze granatowym, a moja kamelowym:) 



Posiada kilka przegródek, w tym kilka zamykanych na zamek. 




Ma złote detale i jest bardzo pojemna, sztywna oraz posiada w komplecie regulowany pasek na ramię ze złotą sprzączką:)








Wewnątrz ma jedną dużą, osobną kieszeń na drobiazgi i wszywkę z logo Parfois.






W torebce z łatwością zmieści się format A4. Zarówno portfel jak itorebka są wykonane z tego samego materiału. Jest wykonana bardzo solidnie:) 


Jestem bardzo zadowolona z wczorajszych zakupów i mam nadzieję, że te rzeczy posłużą mi na bardzo długo:)


Pozdrawiam
Kasia:*



17 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, obie marki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D dzięję również za odwiedziny i komentarz:)

      Usuń
  2. wszystko jest bardzo w moim stylu i takie piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest rewelacyjna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się te rzeczy podobają. Piękne są. I pięknie je sfotografowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo mi miło:))))

      Usuń
    2. zgadza się zdjęcia są rewelacyjne :)

      Usuń
    3. MyPerfectLife - Dziękuję Ci bardzo za te słowa. To wiele dla mnie znaczy, że to co robię się Wam podoba:)

      Usuń
  5. zakupy super :) Torebka i portfel świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo profesjonalny blog, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)