sobota, 16 listopada 2013

Klasyczna czerwień górą:)


Najczęściej na moich paznokciach gości lakier w kolorze czerwonym. Klasyczny i pasujący praktycznie do wszystkich stylizacji:) Mając go na paznokciach czuję się wyjątkowo:) Dzisiaj po krótkiej przerwie ponownie wracam do swojego ulubionego:)





Na zdjęciu poniżej Sally Hansen, który otrzymałam w prezencie od osoby nieświadomej tego, że zakupiłam niedawno Essie Good to Go:)))) Ponieważ SH był już wcześniej używany parę razy to muszę używać go razem z Essie, bo obawiam, się zgęstnienia:(





A Wy lubicie czerwone lakiery?

Pozdrawiam
Kasia*



25 komentarzy:

  1. Ze zdjęć wydawało mi się, że trochę wpada w ciemny odcień różu.. Ale kolorek mi się podoba. :D
    Racja, czerwień na paznokciach zawsze górą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:) Dziękuję za komentarz:)

      Usuń
  2. Piękna ta czerwień ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czewień :D Ja sama ją uwielbiam, bo to mega elegancja i klasyka, pasuje do wszystkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki sam lakier, lubię go. .;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam czerwień na pazurach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień jest cudowna, niestety wymaga idealnych dłoni i paznokci, bo przyciąga wzrok jak żaden inny. Ja niestety musiałam zrezygnować z tego koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkod, ale ja też nie mam jakoś genialnych dłoni, jednak kocham ten kolor i nie wyobrażam sobie z niego rezygnować. Dziękuję za odwiedziny:)))

      Usuń
  7. uwielbiam czerwony kolor, na początku myślałam że to Borjois, ale widzę że Essence jak się sprawdza trwały?


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kolor i nakładanie to super. Co do trwałości to u mnie z Essie Good to Go utrzymuje sie ok. 2 dni. Dziękuję za odwiedziny:)))

      Usuń
  8. Czerwony lakier to u mnie podstawa w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czerwony i zawsze do niego wracam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja:) Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i komentarz:)

      Usuń
  10. Ja również uwielbiam czerwień na paznokciach. Ostatnio moim ulubieńcem jest lakier z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam lakieru tej marki choć kilka odcieni od dawna mnie kusi;)

      Usuń
  11. Uwielbiam czerwień na paznokciach jest to mega kobiecy kolor. Klasyka!
    A co do zmywacza Isany, to jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)