niedziela, 10 listopada 2013

Moja ulubiona CZEKOLADOWA kawa i sposób na nią:)


Nie ma to jak kawka w niedzielne popołudnie:) Ja niedawno wynalazłam całkiem ciekawy patent na kawę smakową. Tak naprawdę to wynalazł mój mąż:) W Biedronce można kupić mleka smakowe. Występują w dwóch rodzajach: waniliowym i czekoladowym. Aktualnie kupiłam czekoladowe, ale poprzednio miałam te waniliowe, którego niestety w mojej Biedronce od jakiegoś czasu nie mogę dostać, a które jest przepyszne!!! Oba dolane do kawy nadają jej genialny smak! Koniecznie spróbujcie:)

No i takim właśnie napojem sobie dogadzam dzisiaj:) Aha! Jeszcze jako dodatek "podróbka" mlecznej kanapki z Kinder kupiona w Lidlu:) Smak bardzo, bardzo podobny tylko cena o połowę niższa:)






Gdyby kogoś to interesowało to filiżanka pochodzi z Ikei. Ma pojemność 300 ml i jest sprzedawana w komplecie z podstawkiem w cenie 14,99 zł. Polecam, bo odkąd ją kupiłam nie mam ochoty pić kawy z innego naczynia:)


Pozdrawiam

Kasia:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)