środa, 20 listopada 2013

New in - jumpsuit from New Look


Wczoraj miałam okazję odwiedzić New Look'a. Wpadłam tylko na chwilę zobaczyć ich "gadżety". Mają bardzo fajną ofertę kubków termicznych, dekoracyjnych sówek, kosmetyczek, termoforów i innych w zimowych klimatach:) Ja chciałam kupić kubek termiczny. Rzeczywiście był cudny, ale niestety ceramiczny co mnie akurat nie odpowiada, bo wolałabym, aby był wykonany z tworzywa, które rzeczywiście utrzyma moją kawę ciepłą;)

No, ale do rzeczy. New Look ma w swojej ofercie również bogaty wybór jumpsuit czyli "dresów" jednoczęściowych jeśli tak można to określić:) Polarowe i z dzianiny dresowej - jednym słowem od wyboru do koloru:) Kiedy zobaczyłam szary z neonowo różowymi wzorami norwesko świątecznymi zakochałam się od pierwszego wejrzenia:)










Mankiety rękawów i nogawek są również neonowo różowe:)




Całość prezentuje się fantastycznie i jest mega, mega wygodny. Chyba nie miałam na sobie nic wygodniejszego:) Jest również cieplutki i idealnie nadaje się na zimowe popołudnia przy ulubionym serialu i gorącej czekoladzie.


Pozdrawiam

Kasia*



8 komentarzy:

  1. Wzorek cudowny i na pewno wygoda niesamowita. Niestety moja mama katowała mnie w dzieciństwie takimi ubrankami, a ja ich szczerze nienawidziłam. Uraz pozostał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rzeczywiście nie dziwię się, że masz taki uraz ;) dziękuję za odwiedziny i komentarz:D

      Usuń
  2. Prezentuje się świetnie :) Sama bym taki zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci szczerze:))) Warto:) Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)

      Usuń
  3. Przesłodko jest :) Pokaż siebie w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że pomyślę nad tym:) Buziaki:*

      Usuń
  4. marze o takim!!!! :) ile kosztowal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztował 129,90 zł. Ale jeśli chcesz go kupić to się pośpiesz, bo w kolejce ze mną stały jeszcze dwie kobiety z takimi samymi, a sprzedawczyni powiedziała, że idzie im jak woda;) Daj znać czy kupiłaś;) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)