poniedziałek, 25 listopada 2013

PIMP your COFFEE part II


Jakiś czas temu pisałam Wam o sposobie na urozmaicenie mojej kawy ==> KLIK. Ponieważ takich sposobów mam kilka, postanowiłam stworzyć serię wpisów pod hasłem PIMP YOUR COFFEE:) Mam ogromną nadzieję, że przypadną Wam do gustu:)




Ja uwielbiam pić kawę. Celebruję ten moment maksymalnie jak tylko się da. Rzadko piję ją w biegu choć i tak się również zdarza. Lubię kiedy jest podana w fajnym kubku lub filiżance. Lubie również ją sobie urozmaicać poprzez dodanie jakiegoś słodkiego dodatku w postaci mlecznej kanapki lub kawałeczka ciasta jeśli akurat mam takie w domu. Ostatnio zaczęłam jednak eksperymentować ze smakiem i wyglądem samej kawy:) 

Dzisiaj moja standardowa kawa rozpuszczalna NESCAFE z cukrem i mlekiem:) w wersji przed i po metamorfozie:)




Powyżej kawa smaczna, ale nieco nudna, prawda? Za to poniżej kawa po podrasowaniu:)




Prawda, że wygląda o wiele ciekawiej i bardziej chce się ją wypić? Choć to tak naprawdę tylko kołderka z bitej śmietany i kolorowy cukier do dekoracji ciasteczek:)  Ja najpierw zjadam część śmietany z cukrem, a resztę mieszam sobie z kawką otrzymując "pyszny" efekt:) 

Po takiej kawie mój dzień musi być udany:)

Żeby nie zepsuć Wam dnia nie pokażę siebie przed kawą i po, więc macie sówkę, która wygląda dość podobnie, ale nie jest tak przerażająca :)))

Źródło


Pozdrawiam
Kasia:*

11 komentarzy:

  1. Mniam :)
    Ja niestety nie znoszę rozpuszczalnej kawy :) Ale za to uwielbiam taką z ekspresu ze spienionym mlekiem :) Mrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie cierpię kawy. :D Ale fajne urozmaicenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kawę i wyznaje zasadę że dzień bez kawy to dzień stracony;) celebruję te chwilę jak tylko mogę to moje uzależnienie ;) ale nic nie daje mi lepszego relaksu;) pozdrawiam Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja jestem tak zafiksowana na tym punkcie:)))))

      Usuń
  4. Ja ostatnio zakochałam się w waniliowej latte <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł na jutrzejszą kawkę:))))

      Usuń
  5. Mlecza kanapka, ciasteczko i bita śmietana.... aaaa!! a ja nie mam NIC słodkiego w kuchni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upssss:))) Ja mam zapasy:) Mogę się z Tobą podzielić:))

      Usuń
  6. 3 zdjęcie poprostu arcydzieło! :) dodaję do obserw. i zapraszam również do mnie:) pozdrawiam serdecznie:*)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)