sobota, 23 listopada 2013

Promocyjne zakupy w Lidl i Empik:)


Rzeczy, które Wam dzisiaj pokażę kupiłam w sklepie LIDL. Mają rzeczy dobrej jakości i oferują często ciekawe promocje:) Tym razem postanowiłam się skusić i ja:) 

W moje ręce wpadł bardzo atrakcyjny zestaw kosmetyków AA do cery bardzo suchej oraz Dove z serii Winter Care.





W skład zestawu AA z serii Ultra Odżywienie wchodzi głęboko odżywczy krem regenerujący na dzień oraz płyn micelarny. 






Natomiast w skład drugiego wchodzą kremowy żel pod prysznic, balsam do ciała oraz REWELACYJNY krem do rąk, któremu zamierzam poświęcić odrębny post:) 




Wszystkie kosmetyki w zestawach są pełnowymiarowe. 

Ostatnią rzeczą są świetlne gałązki led. Od dawna chciałam kupić coś takiego do mieszkania. Dają fantastyczny efekt i sprawiają, że czuję się w swoim domu jeszcze przyjemniej:)))




Wazonik, w którym stoją gałązki kupiłam w Empik'u. Mam ta dużą wersję. LINK ==> KLIK. Jest bardzo porządnie wykonany i zdecydowanie warty zakupu:)




Pozdrawiam

Kasia:*



6 komentarzy:

  1. Taki zestaw od Dove chętnie bym przygarnęła : )

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w Lidlu jeszcze były:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. AA nie lubię, chociaż już nie pamiętam dlaczego ;) Lampki, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo to bardzo fajne kosmetyki:) Pozdrawiam ciepło:))))

      Usuń
  4. jestem ciekawa tego kremu do rąk z dove daj znać jak się spisuje;)

    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne:) Z pewnością pojawi się recenzja:) Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)