wtorek, 12 listopada 2013

Woski Kringle Candle i Yankee Candle - małe porównanie


Posiadaczką swoich pierwszych wosków Yankee Candle stałam się stosunkowo niedawno. Ponieważ mój nos jest bardzo wrażliwy na wszelkiego rodzaju zapachy, ale bardzo szybko przestaje je czuć nie widziałam sensu ich kupna. Bałam się, że wyrzucę pieniądze w błoto. Ale w miarę przeglądania Waszych blogów doszłam do wniosku, że skoro tak wiele osób wypowiada się na ich temat pozytywnie to rzeczywiście musi coś w tym być:) Nie pomyliłam się na szczęście:)

Swoje pierwsze woski zamówiłam ze strony internetowej www.zapachdomu.pl/. Byłam niezwykle zadowolona z szybkości wysyłki i starannego zabezpieczenia i zapakowania przesyłki, która była darmowa, ponieważ moje zamówienie przekroczyło kwotę 89 zł. Zamówiłam we wtorek, a w środę rano paczuszka była już u mnie. 

Dzień wcześniej obejrzałam filmik na YT o woskach Kringle ==> FILMIK i zapragnęłam również je mieć. Dlatego zamówiłam kilka wosków Kringle i kilka Yankee. 




Woski Kringle kosztują 11 zł, ale za to są zapakowane w plastikowe, poręczne opakowanie z przykrywką, które nie wymaga dodatkowych zabezpieczeń. Dodatkowo wosk jest tak wyprofilowany, że możemy podzielić go na pięć równych części:) 




Spośród zamówionych zapachów najbardziej przypadł mi do gustu Warm Cotton, który zapachem przypomina zapach świeżego prania:) Zapach bardzo szybko roznosi się po mieszkaniu. Bardzo świeży, nie jest ciężki, ani duszący jednak z łatwością wyczuwalny:) Uwielbiam go!




Kolejny ulubieniec to Rainy Day. Generalnie ten zapach według mnie nie ma nic wspólnego z zapachem deszczowego dnia, ale jest również bardzo świeży i przyjemny. Zapach jest jeszcze silniejszy niż wspomniany wyżej i można rzeczywiście z nim przesadzić, ale mimo wszystko jest super. Można w nim wyczuć nutę trawiastą, trochę drzewną. Zapach jest dość "zimny", ale mimo wszystko otula zmysły swego rodzaju spokojnością:)




Natomiast jeśli chodzi o woski YankeeCandle to moje srce podbił Nature's Paintbrush, który pachnie również lekko świeżo, ale jest zapachem zdecydowanie ciepłym i otulającym. Bardzo przyjemny i dość intensywny. Idealny według mnie właśnie na ta porę roku:)

Z pewnością interesuje Was czy jest między Yankee, a Kringle jakaś różnica? Otóż pomijając kwestię opakowania to woski Kringle mają zasadniczą przewagę jeśli chodzi o wyprofilowany kształt, który ułatwia użytkowanie. Do tego są zdecydowanie bardziej twardsze, a ich zapachy intensywniejsze, ale to zależy od zapachu jaki topimy. No ale ich cena (11 zł) to zdecydowany minus, który sprawił, że już raczej nie zamówię Kringle:( Może jeśli będą w jakiejś promocji:) 

Pozdrawiam serdecznie

Kasia:*

P.S.
Reszta zapachów w osobnym wpisie za jakiś czas:)



15 komentarzy:

  1. muszę zakupić ten YC ;) musi być cudny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci go serdecznie, bo jest bardzo fajnym zapachem:)

      Usuń
  2. Super sprawa, muszę w końcu zaopatrzyć się w woki i kominek JC ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością skorzystam z zaproszenia:) Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza:)

      Usuń
  3. O Kringle Candle jeszcze nie słyszałam, dopiero co zaczęłam poznawać YC, a tutaj już kolejne nowości:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Promocja Rossmannowska ma być podobno pod koniec listopada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odpowiedź:) Muszę się zastanowić co kupić:) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  5. Kupiłam sobie ten Yankee Candle i nic nie czułam :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda:( Ja na szczęście czuję i to dość intensywnie;)

      Usuń
  6. YC znam ale tych drugich wosków nie. oj muszę się na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie, bo są warte wypróbowania:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego nie napisałaś gdzie zamówiłaś woski Kringle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, ale jeśli niezrozumiałe to przepraszam. Woski yankee i woski Kringle kupiłam na stronie zapachy domu. Powyżej znajdziesz link do tego sklepu. Z tego co patrzyłem to mają teraz wyprzedaż i wiele produktów w bardzo atrakcyjnych cenach:) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
    2. Chciałam napisać NIEZROZUMIALE zamiast niezrozumiałe. Przez to moja wypowiedź nabrała jakiejś hamskości, a nie o to mi chodziło:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)