czwartek, 30 stycznia 2014

Arbuzik w zimowy dzień - czemu nie?


Na Waszą prośbę dzisiaj pojawi swatch jednego z moich ulubionych lakierów marki Essie w odcieniu Watermelon. Gdybym miała określić go jedynie trzema słowami to byłyby to z pewnością: energetyczny, niepowtarzalny i letni:) 


Generalnie jest to kolor, który według mnie bardziej pasuje na lato, ale ja lubię go również używać w zimie, bo przywodzi mi na myśl ciepłe dni i miłe wspomnienia:) 

Co mogę powiedzieć o samym lakierze? Ano to, że całkiem dobrze się trzyma na paznokciach, ale mimo wszystko sam w sobie jest dość przeciętnym lakierem. Gdyby nie kolory to pewnie nie miałabym lakierów Essie w kolekcji. Choć jak to się zdarza również wśród innych marek - jedne kolory mają lepszą trwałość niż reszta i tak też jest w przypadku Essie, ale nic odkrywczego chyba teraz nie powiedziałam:)

Niestety zdjęcia nie oddają w pełni piękna tego lakieru, ale udało mi się wybrać takie, które w największym stopniu pasują do oryginału. W duecie do lakieru oczywiście wystąpił Top Coat Essie, który kocham, kocham i jeszcze raz kocham:)



Pozdrawiam
Kasia

1 komentarz:

  1. śliczny. mnie ostatmio też wzięło na letnie wspomnienia i biegam z wyraźnych, soczystych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)