piątek, 24 stycznia 2014

LAZY DAY...




Uwielbiam dni kiedy mogę pozwolić sobie choć na odrobinę leniuchowania:) Zreszta chyba jak każdy z nas:) Mogę zadbać o wszystko to na co codziennie brakuje mi już czasu czyli malowanie paznokci, wypicie spokojnie kubka kawy i zjedzenie kilku kostek czekolady podczas oglądania ulubionego serialu, który nadają wtedy kiedy ja zwykle jestem w pracy. Mogę poczytać książkę lub zanurzyć się w refleksji na temat mojej przyszłości.
Coś zaplanować i obmyślić strategię sukcesu:) Zakładam wtedy ciepłe skarpety, wygodne spodnie i ulubioną bluzę:) Jest mi ciepło i komfortowo. Nie muszę się martwić tym, że nie wyglądam wyjściowo, ani wstydzić braku makijażu. Mam tez więcej niż zwykle czasu, aby przygotować pyszny obiad. Co dzisiaj? Lazania:) Uwielbiam to danie, ale właśnie ze względu na brak czasu przygotowuję je niezwykle rzadko. 

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego popołudnia:)

Kasia:)




4 komentarze:

  1. Dzięki za odwiedzinki u mnie :) lubię takie dni :) Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma ca co dziękować, bo odwiedziny Twojego bloga to dla mnie przyjemność:) Również pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. każdy lubi dni, w których może poleniuchować :) ładny jest ten różowy lakier, pokaż go kiedyś na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To słynny już Watermelon:) oczywiście, że pokażę:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)