piątek, 17 stycznia 2014

NAJNOWSZE POZYCJE KSIĄŻKOWE


Tak naprawdę mam niewiele czasu na czytanie książek... Wstyd się przyznać, ale w większości przypadków znajduje się coś do zrobienia. Mój głód książkowy od dłuższego czasu pozostawał niezaspokojony, a co gorsza z biegiem czasu narastał. 

Ponieważ wraz z nadejściem Nowego Roku postanowiłam zmienić parę rzeczy w swoim życiu zmienić. Zrobiłam, więc stosowną listę, na której znalazło się m. in. znalezienie czasu na czytanie. Lista zawiera również kilka innych niezwykle ważnych dla mnie pozycji, których realizacja może mieć kluczowe znaczenie dla mojej przyszłości, ale nie o tym teraz. 

Niezwykłą przyjemność sprawia mi czytanie książek z dość popularnej kategorii "poradniki" oraz "biznes i ekonomia". Postanowiłam połączyć przyjemne z pożytecznym i skupić się na kilku bardzo konkretnych i ciekawych pozycjach, które (mam nadzieję) dostarcza mi wiedzy umożliwiającej realizację pozostałych punktów wspomnianej listy.  Zakupiłam, więc kilka interesujących pozycji z w/w kategorii. 


Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania powyższej fotografii bez zgody autora!


Na powyższej fotografii możecie zobaczyć trzy dość popularne tytuły:

- BLOG  autorstwa Tomka Tomczyka (popularnego Kominka)
- SKUTECZNE CV I LIST MOTYWACYJNY autorstwa Ewy Godlewskiej
- SZTUKA PROSTOTY autorstwa Dominique Loreau

Pochodzą one z kategorii "Poradniki". Kilka książek akademickich oraz z zakresu Biznesu mam już w swoich zbiorach, ale zobaczycie je później.
Jeszcze nie wiem, która książka pójdzie na pierwszy ogień, ale jeszcze dziś zamierzam podjąć tą trudną decyzje i z filiżanką herbaty zasiąść do lektury. Oczywiście możecie liczyć na recenzje i moje subiektywne oceny. 

Pozdrawiam
Kasia:*




2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)