wtorek, 7 stycznia 2014

Wracam :)


Dzisiaj wracam do Was po dość długiej przerwie w blogowaniu. Nie pisałam niczego od 29 listopada, więc mojego bloga ominęło całe świąteczne i noworoczne zamieszanie. Nie ominęło jednak mnie samej :( Muszę przyznać, że ten miesiąc był dla mnie szczególnie ciężki i najchętniej chciałabym o nim zapomnieć... Kiedy teraz sięgam pamięcią to wydaje mi się, że cały ten miesiąc spędziłam w pracy... I chyba właśnie tak było, bo na palcach jednej dłoni mogę zliczyć momenty kiedy rzeczywiście mogłam odetchnąć od tego czym zajmuję się zawodowo. 




Jednak wraz  z Nowym Rokiem nadeszła pora na życiową rewolucję:) Muszę wiele rzeczy zaplanować, i wiele rzeczy zmienić, ale nie teraz o tym...

Pozdrawiam
Kasia:*






7 komentarzy:

  1. fajnie, że wróciłaś :) czekam na nowe notki :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że już jesteś !
    Szczęścia w Nowym Roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że już jesteś !
    Szczęścia w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)