wtorek, 28 stycznia 2014

Zabiorę Cię tam gdzie jeszcze nikogo przede mną nie było...


Dzisiaj zapraszam Was w podróż do moich marzeń. Podróż niezwykłą, ale bardzo przyjemną. Mam przynajmniej taką nadzieję:) Miejsce, o którym zamierzam Wam dzisiaj opowiedzieć niestety istnieje na razie wyłącznie w mojej wyobraźni, ale głęboko wierzę, że kiedyś uda mi się stworzyć takie w rzeczywistości... Zapraszam:)


Siądźcie wygodnie i wyobraźcie sobie letni, ciepły poranek. Powietrze pachnie świeżością, a pierwsze, słoneczne promienie muskają Twoją twarz. 

Źródło

Stoisz na podwórku, przed małym, białym domkiem. Dach pokryty strzechą, a w oknach okiennice. Przestronna, drewniana weranda ozdobiona skrzynkami wypełnionymi różnokolorowymi pelargoniami:) 


Źródło

 Jest tam fotel bujany przez, który przerzuciłam swój ciepły koc, a tuż obok stoi stolik, a na nim emaliowany kubek z świeżo zaparzoną kawą, której woń roznosi się dookoła. 


Źródło

Źródło

 Możesz zasiąść na chwilę w fotelu i spojrzeć na okolicę. Widzisz przydomowy sad, pełen drzew uginających się pod ciężarem słodkich i soczystych jabłek oraz bezkresną zieleń trawy, która tańczy w rytm powiewającego wiatru. 


Źródło

Teraz zapraszam Cię do środka. Kiedy przekroczysz próg, wejdziesz do przestronnego przedpokoju. Jest tam miejsce, w którym możesz zmienić obuwie, stojak na parasole oraz lustro, w którym mogę się przeglądać przed wyjściem. Czujesz zapach świeżego chleba? Właśnie wyjęłam go z pieca. Uwielbiam kiedy ta woń roznosi się po domu i budzi domowników. Możesz wejść do kuchni gdzie znajduje się stół i cztery krzesła. Nakryty jest lnianym obrusem w róże, które uwielbiam. 




 Sama kuchnia nie jest ogromna, ale bardzo klimatyczna. Zawsze marzyłam o zlewie pod oknem. 


Źródło

 Pomysł zaciągnięty z amerykańskich filmów oglądanych w dzieciństwie, ale również bardzo praktyczny. Zmywając mogę obserwować swoje dzieci bawiące się przed domem.

W salonie możemy zapaść się w najwygodniejszej na świecie kanapie. Zimą lub w chłodne wieczory możemy rozpalić kominek znajdujący się w centralnym miejscu pokoju. 


Źródło

 Otwarte na oścież okna wpuszczają do środka rześkie, poranne powietrze. Firana delikatnie powiewa. W tym pokoju jest tez miejsce do pracy. Jestem blogerką, więc muszę takie mieć. Małe, nierzucające się w oczy, ale bardzo funkcjonalne.


Źródło

 Aż chce się pisać:) Jedna, cała ściana zapełniona jest książkami. Chcesz jakąś pożyczyć? Uwielbiam wymieniać się książkami:) 

Zawsze marzyłam o dużym, wygodnym łóżku. Teraz mam takie dla siebie. Kuta rama i koniecznie mnóstwo poduszek. 


Źródło

Na stoliku lampka nocna i książka, którą aktualnie czytam. Ubogo, ale bardzo wygodnie i przestronnie. Z moim pokojem sąsiaduje łazienka. Tam w centralnym miejscu wanna na złotych nóżkach i okno. Lubię wieczorem brać odprężającą kąpiel. 


Źródło

Zapalam świece i obserwuję gwiazdy. To chwila tylko dla mnie. Nikt nie przeszkadza.

Dom zaczyna żyć. Teraz będzie on tętnił życiem:) Teraz pewnie zasiądziemy do śniadania:) Zapraszam i Ciebie:)


Czas się obudzić z tego pięknego snu... Choć muszę przyznać, że robię to bardzo niechętnie... Muszę się Wam do czegoś przyznać. Zawsze kiedy jest mi źle i kiedy czuję potrzebę oderwania się od rzeczywistości to zamykam oczy i przenoszę się w "moje" miejsce. Z takiej podróży wracam zawsze spokojniejsza i w lepszym humorze. Nie wiem czy takie miejsce istnieje w rzeczywistości, ale wiem, że jeśli będę ciężko pracować to moje marzenie uda mi się zrealizować i kiedyś zasiądę na werandzie z kubkiem gorącej kawy wspominając dzień kiedy pisałam ten wpis:) Warto mieć marzenia i warto mieć cel, bo bez tego żyjemy po prostu z dnia na dzień...

Pozdrawiam
Kasia:)



14 komentarzy:

  1. piękne marzenia. życzę powodzenia i realizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Sielskie i anielskie marzenia:) Życzę ich spełnienia! Pozdrawiam ciepluchno Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chciałabym tam być, i mieć takie życie. *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec tego życzę Ci ich spełnienia:)

      Usuń
  4. Fajny post, taki inny :) Każdy ma swoje wymarzone miejsce^^

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze rozmarzyłam się. Jadę do tego miejsca razem z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, żeprzypadły Ci do gustu:)

      Usuń
  7. Ojej, pięknie :) Pięknie napisane :)
    Świetne fotki, cudowne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że Ci się podoba:) dziękuję ogromnie za te miłe słowa:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)