sobota, 8 lutego 2014

Dziś... dzieje się wiele


Dzisiaj dzień szczególny:) Mój mąż obchodzi dzisiaj swoje 31 urodziny, więc mam całą masę pracy przy sprzątaniu i gotowaniu. Jest to jednak ten rodzaj wysiłku ,który lubię, bo kiedy goście zasiadają za stołem mam ogromną satysfakcję z wykonanej pracy. W dzisiejszym menu znajduje się moje popisowe danie czyli kurczak z sosem szpinakowo - śmietanowym w cieście francuskim i kilka innych frykasów:) Mam nadzieję, że uda mi się nakarmić gości w liczbie 18 sztuk do syta;) 

Musze Wam wspomnieć o książce, która po przeczytaniu kilkunastu stron wzruszyła mnie do łez i sprawiła, że nie mogłam wczoraj wieczorem zasnąć. Mowa o "Chustce", która jest zbiorem blogowych wpisów Joanny, która swoją heroiczną walkę z nowotworem opisała w sposób, który zmienia życie bezpowrotnie. Przypuszczam, że gdybym nie miała dzisiaj tyle pracy to pochłonęłabym ją w jeden dzień.


Pozdrawiam 
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)