niedziela, 23 lutego 2014

KREM DO STÓP FUSS WOHL z łojem jelenia


Ten krem wpadł w moje ręce przez całkowity przypadek. Udałam się któregoś dnia do drogerii po zupełnie inny produkt, a wróciłam właśnie z tym specyfikiem:) Zupełnie tego nie żałuję:)


Oto co obiecuje producent:


Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Stearate, Polyglyceryl-3 Stearate, Glycerin, Adeps Cervinus, Betaine, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Allantoin, Sodium Stearoyl Lactylate, Caprylyl Glycol, Xanthan Gum, Camellia Sinensis Extract, Latic Acid, Maltodextrin, Parfum

Krem ma konsystencję treściwą i gęstą. Rozprowadza się bez najmniejszego problemu. Dość szybko się wchłania pozostawiając jednak śliską powłokę na powierzchni skóry. Zapach kosmetyku jest świeży i przyjemny. Nie jest to mentolowy, intensywny zapach, który jest typowy dla produktów tego przeznaczenia. Producent podaje, że można ów krem stosować również stosować do pielęgnacji skóry dłoni co też uczyniłam. W tej roli sprawdza się u mnie jedynie na noc właśnie przez rzeczoną powłokę. Od czasu kiedy stosuję ten kosmetyk kondycja moich stóp i dłoni znacznie się poprawiła. Skóra stała się wyraźnie lepiej nawilżona i gładsza. W zasadzie nie mogę temu kosmetykowi czegokolwiek zarzucić, bo u mnie sprawdza się rewelacyjnie. Przemawia za nim również niska cena czyli ok 6,00 zł za tubkę o pojemności 75 ml. Kolejna perełka, którą serdecznie Wam polecam:)



Pozdrawiam
Kasia 


9 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego tremu, ale może warto się nim zainteresowac, bo cenowo w porównaniu do Scholla wypada znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skuszę na ten krem. Niedługo wiosna i najwyższy czas zadbać o stopy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Wiosna już tuż, tuż:)))

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że już go miałam. Nie pamiętam dokładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe:))) szkoda, że nie pamiętasz, bo jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdził:)

      Usuń
  4. Wygląda ciekawie. Chyba się skuszę, bo cena też przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)