sobota, 13 września 2014

MINERAL TERRACOTTA POWDER - GOLDEN ROSE


Czy zastanawiałyście się kiedyś nad tym jakie cechy powinien posiadać Wasz podkład idealny? Ja jedną taką cechę mogę wymienić nawet obudzona w środku nocy: być w kompakcie, a najlepiej w kamieniu. 


Podczas zamawiania nowych pomadek marki Golden Rose Velvet Matte zajrzałam również do zakładki "PUDRY". Moją uwagę przykuł produkt o nazwie Mineral Terracotta Powder. Muszę w tym momencie zaznaczyć, że od dłuższego już czasu noszę się z zamiarem kupna Studio Fix Plus Foundation marki MAC. Powstrzymuje mnie jedynie cena 126 zł + koszty przesyłki. Kiedy zapoznałam się z opisem produktu Golden Rose pomyślałam sobie, że może to być zamiennik MAC. Skusiła mnie również bardzo atrakcyjna cena 24,90 zł. 

Oto co na jego temat napisał producent:

"Golden Rose Mineral Terracotta Powder zapewnia doskonałe krycie nadając jednocześnie naturalne i aksamitne wykończenie makijażu. Puder zawiera wysokiej jakości kompleks minerałów m.in tlenek cynku, mikę, krzemionkę, kaolin czy magnez. Składniki aktywne zawarte w pudrze tworzą barierę między skórą a szkodliwymi czynnikami środowiska chroniąc w ten sposób naszą cerę. Wyjątkowe połączenie minerałów nadaje skórze rozświetlony i młodzieńczy wygląd. Puder dostępny w czterech odcieniach naturalnych oraz dwóch odcieniach brązu. Aplikacja: w celu uzyskania naturalnego efektu zaleca się użycie pędzla, zaś gąbeczki dla bardziej kryjącego i długotrwałego efektu."

Co ja sądzę o tym produkcie:

1) Przepiękny, świeży zapach. Coś jakby zielona herbata. Uprzyjemnia stosowanie kosmetyku, ale na twarzy jest całkowicie niewyczuwalny.

2) Mam kolor 02, który świetnie nadaje się do cery jasnej, ale nie porcelanowej.


3) Ogromna wydajność! Kosmetyk stosuję codziennie od dwóch tygodni, a zużycie jest niezauważalne gołym okiem.


4) Idealnie stapia się z moim naturalnym kolorem skóry. Wygląda bardzo naturalnie i nie tworzy efektu maski.

5) Nie podkreśla suchych skórek, ani nie tworzy na twarzy pudrowej powłoki. Tak jakby wnikał w skórę.

6) Od czasu kiedy go stosuję nie zmieniłam swojej pielęgnacji, a skóra jest jakby zdrowiej wyglądająca i pojawia się na niej mniej "niespodzianek".

7) Podkład kryje w stopniu zadowalającym, przynajmniej dla mnie:) Nie zakrywa on np. czerwonego wyprysku, ale niweluje jego czerwony kolor i przez to sprawia, że jest on znacznie mniej widoczny.

8) Z pewnością nadaje się do cery normalnej lub suchej, bo tłusta będzie się świecić jak reflektor. Zwłaszcza, że produkt posiada miiiikkkkrrooo drobinki, które delikatnie rozświetlają cerę tworząc wrażenie świeżej i wypoczętej cery.

9) Opakowanie solidne i łatwe w otwieraniu.


Podsumowując jestem z niego mega zadowolona:) Z czystym sercem mogę go Wam polecić:) Zwłaszcza, że praca z nim to prawdziwa przyjemność, a wykonanie z nim makijażu zajmuje ułamek sekundy. Kiedy kupię Mac to zrobię porównanie tych dwóch delikwentów. 

Pozdrawiam
Kasia



16 komentarzy:

  1. Mam puder tej firmy i jest rewelacyjny :) Ostatnio zupełnie przypadkiem będąc z kumpelą na zakupach wstąpiłyśmy do punktu po lakier do paznokci tej marki i wspomniałam koleżance, że kończy mi się puder :) Ekspedientka oczywiście podchwyciła temat i zaproponowała mi jakiś - przyznam, że troszkę kupiłam go bez przekonania mimo iż zachwalała go Pani twierdząc, że wiele kobiet go sobie ceni bo świetnie matuje :) Kupowałam wiele drogich nawet tego typu kosmetyków i zawsze po 20 minutach cała się świeciłam i nic nie pomagało :) Teraz mam ten problem z głowy bo wystarczy jedna poprawka w ciągu imprezy, w ciągu dnia nawet nie koniecznie i nic się nie świece :) Czasem tańszy kosmetyk bywa lepszy niż czołowe marki kosmetyczne znane na całym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:) W zupełności się z Tobą zgadzam:) Rzeczywiście nie zawsze to co jest drogie jest lepsze od kosmetyku za przysłowiowe "parę groszy". Cieszę się, że jesteś zadowolona:)) dziękuję Ci bardzo za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie komentarza:) Pozdrawiam ciepło i zapraszam pońownie:)

      Usuń
  2. nie znałam tego kosmetyku, ale Twoja recenzja i powyższy komentarz bardzo mnie przekonują:)

    bardzo fajny blog,będę tu zaglądała częściej obserwuję i zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciszę, że Ci się u mnie spodobało:) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

      Z pewnością Cię odwiedzę:)

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. słyszałam o tej firmie jednak nic z niej nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda:( Bo mają fajne produkty:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. świetny blog ♥
    zapraszam do mnie :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Z pewnością skorzystam z zaproszenia:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To zachęcam do wypróbowania:) Jest tego wart:)

      Usuń
  6. Lubię kosmetyki tej firmy. Nie są drogie a warto się na nie skusić. Jestem pozytywnie zaskoczona produktami tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie tańsze rozwiązania!
    musze sprobowac:)
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com
    {Mam nadzieje że mogłabym Cię poprosić o poklikanie mi w jakikolwiek link w tych dwóch postach na moim blogu KLIKi KLIK Z góry dziekuje:)}

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że tak dobrze się sprawdził, jednak ja wolę sypkie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię jak puder ładnie pachnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy produkt! Skoro polecasz muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)