piątek, 14 lutego 2014

O MOICH MODOWYCH MARZENIACH


Jestem ogromną miłośniczką mody z lat czterdziestych.Ubrania, fryzury oraz makijaże tamtych czasów są dla mnie wyjątkowo piękne. Abstrahując od sytuacji politycznej panującej w tamtym okresie muszę podkreślić fakt, że kobiety były wtedy wyjątkowo kobiece. Bardzo podoba mi się to, że większość kobiet wtedy chodziło w eleganckimobuwiu, podkreślających figurę sukienkach i prześlicznych kapeluszach. W dzisiejszych czasach mało kiedy mam okazję podziwiać kobietę w kapeluszu. Bardzo ubolewam nad tym faktem. No i ta czerwona szminka! Dzisiaj mało która kobieta ma odwagę wyjść w czerwonej szmince na ulicę za dnia. Ja niestety również się do nich zaliczam:( Poza tym wszystkim co opisałam powyżej trzeba zwrócić uwagę na fakt, że wtedy ciężko było o nowy strój lub jakieś dodatki. Trzeba było się nieźle nagimnastykować, aby wyczarować nową spódnicę lub elegancki żakiet. Kobiety tamtych czasów wyglądały nienagannie i tego nie można im odmówić. Sama czasami zastanawiam się dlaczego nie zmienię swojego stylu na bardziej kobiecy??? O to jest pytanie;)







Pozdrawiam
Kasia




7 komentarzy:

  1. Mi rowniez podoba sie moda z tamtych lat :) genialna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuję za odwiedziny:))) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. szalenie podobają mi się czerwone usta, ale też nie mam odwagi wyjść z takimi na ulicę...
    stroje z tamtych lat nie za bardzo mi się podobają, ale fryzury szalenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że nie jestem jedyną "strachliwą" wielbicielką czerwonych ust:))

      Usuń
  3. Aż chciałby się powrócić do tamtych czasów. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)