niedziela, 16 lutego 2014

RIMMEL 415 Instant Coral


Dzisiejszy dzień nie rozpoczął się dla mnie zbyt dobrze. Mąż zakatarzony, a córka nad ranem dala popalić, bo również miała zatkany nosek. Rano do tego wszystkiego doszedł kaszel, więc wychodziłam z domu z przeświadczeniem, że po powrocie zastanę "domowy szpital". Nawet nie macie pojęcia jak ja nienawidzę zimy! Kojarzy mi się ona głównie z choróbskami i zimnem, którego nienawidzę! Bardzo milo zaskoczyłam się kiedy wróciwszy zastałam męża w dobrej kondycji, a dziecko w jeszcze lepszej. Można powiedzieć, że zdrowe i pełne dziecięcego wigoru:) Ah! Może się uda uniknąć jakiegoś poważniejszego choróbska.... 

Żeby tego szczęścia było mało to jeszcze udało mi się wyjść z pracy prawie trzy godziny wcześniej, więc zamiast pracować mogę napisać dla Was ten wpis:)

Z tej rozpierającej mnie zewsząd radości postanowiłam pomalować sobie paznokcie na jakiś energetyczny, przypominający choć trochę lato kolorek. Wybór padł na niezawodną markę Rimmel, a dokładniej serię "60 seconds" w odcieniu 415 INSTYLE CORAL

Jestem z niego niesamowicie zadowolona. Może nie wysycha w 60 sekund jak twierdzi producent, ale za to jest stosunkowo trwały i jego kolor bezsprzecznie skradł moje serce od momentu kiedy tylko zauważyłam go na sklepowej półce:) Czas schnięcia nie jest oczywiście dla mnie ważnym elementem, bo odkąd posiadam Top Coat Essie Good To Go to nie zawracam sobie nawet głowy takimi "producenckimi bredniami".



Życzę Wam udanego wieczoru!
Pozdrawiam
Kasia

11 komentarzy:

  1. Śliczny odcień lakieru, bardzo optymistyczny. Choróbska i u mnie panują, ja póki co (tfu,tfu, żeby nie zapeszyć) mam się dobrze, ale mój luby chory, jakiś przeziębiony i niewyraźny. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to bardzo mi przykro:( Życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia, a Tobie dalszej, dobrej passy:)))) Dziękuję za odwiedziny:)))

      Usuń
  2. świetny kolorek lakieru :) jeszcze takiego nie miałam :)

    pozdrawiam fashboom.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POLECAM Z CAŁEGO SERCA:) DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY:)

      Usuń
  3. Love the color!

    - Kristine B
    www.kristineb.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ZGADZAM SIĘ:) MIŁO MI, ŻE MNIE ODWIEDZIŁAŚ:) POZDRAWIAM:)

      Usuń
  5. Uwielbiam koralowe odcienie! W której drogerii go kupiłaś? Nie trafiłam jeszcze na ten kolor 60 seconds, a szkoda :)
    Jeśli masz w szafie/torebce czy kosmetyczce jakiś swój niezbędnik, daj mi znać, kiedy będziesz miała trochę wolnego czasu. Dzięki inspiracjom innych blogerek mój blog będzie bardziej przydatny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w Rssmannie:) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz. Z pewnością w wolnej chwili się odezwę:)))

      Usuń
  6. dobre są te lakiery : ) i ładne kolory mają w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOGLIBY POSZERZYĆ PALETĘ KOLORÓW, BO Z CHĘCIĄ KUPIŁABYM JAKIEŚ NOWE ODCIENIE:) POZDRAWIAM:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)