niedziela, 9 lutego 2014

The Lovely Bones - NOSTALGIA ANIOŁA


W ubiegłym tygodniu w zapowiedziach telewizyjnych zwróciłam uwagę na ten właśnie film. Strasznie chciałam go zobaczyć. Mój mąż jednak, który nie jest zwolennikiem horrorów nie miał najmniejszej ochoty na jego oglądanie:(  Jednak wczoraj zaraz po zakończeniu sprzątania postanowił się położyć i miałam zielone światło:)


Źródło

W zasadzie już od pierwszego kadru wiedziałam, że będzie to świetny film i nie pomyliłam się. Najlepszym dowodem na to jest fakt, iż zdecydowałam się Wam o nim napisać.


Źródło

W rolach głównych możemy zobaczyć:

- Saoirse Ronan jako Susie Salomon (zamordowana)


Źródło
Źródło

- Mark Wahlberg jako Jack Salomon (ojciec zamordowanej)


Źródło

- Rache Weisz jako Abigail Salomon (matka zamordowanej)


Źródło

 - Susan Sarandon jako Babcia Lynn


Źródło

Główna bohaterka Susie daje się zwabić przez podstępnego i wielokrotnego mordercę do zbudowanej przez niego ziemianki. Jak nietrudno się domyślić kończy się to dla niej tragicznie. Ponieważ nienawidzę filmów brutalnych, tzn. takich, w których krew przelewa się litrami to obawiałam się sceny samego morderstwa. scena została jednak nakręcona w taki sposób jakby właściwie nic się nie stało. Widzimy tylko uciekającą Susie, która już jest aniołem, ale my jeszcze o  tym nie wiemy.

Fantastycznie nakręcony film! Z pewnością będę chciała obejrzeć go ponownie. Genialna gra aktorska, genialna fabuła i genialne, jakże zaskakujące zaskoczenie.

Podsumowując: KONIECZNIE MUSICIE GO ZOBACZYĆ:)


Pozdrawiam
Kasia:)





2 komentarze:

  1. nie widziałam, ale skoro polecasz to obejrzę jak znajdę chwilę czasu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)