poniedziałek, 22 września 2014

ZMYWACZ DO PAZNOKCI W GĄBCE OVERSA PROFESSIONAL


Ostatnio bardzo popularne stały się "gąbkowe" zmywacze do paznokci. Dość długo opierałam się pokusie kupienia tego rodzaju produktu, ponieważ skutecznie odstraszała mnie od nich cena. Na rynku wahają się one od 20 do 35 zł. 

Podczas jednej z wizyt w drogerii Hebe zwróciłam uwagę na produkt, którego jeszcze nigdy wcześniej nie widziałam na oczy. Mowa o Zmywaczu gąbkowym marki OVERSA Professional. Ponieważ cena wydawała mi się być atrakcyjna (tylko 12,99 zł) to produkt bez większego zastanowienia wylądował w moim koszyku. 



Zmywacz jest oczywiście bez acetonu i zamknięty jest w standardowym dla tego typu produktów słoiczku wykonanym z twardego, czarnego plastiku. Pojemność jest również standardowa: 75 ml. Producent zapewnia, że usuwa on lakier niemalże wszystkich rodzajów paznokci. Ponadto zawiera w swoim składzie olejek z kiełków ryżu i glicerynę.

Po otwarciu z wnętrza wydobywa się niezbyt przyjemny zapach typowy dla zmywaczy do paznokci. Jednak po zmyciu lakieru paznokcie pachną baaaaardzo przyjemnie. 

Jego główne zalety to przede wszystkim to, że faktycznie działa. Wystarczy włożyć do środka palec i przekręcić kilka razy w lewo i kilka razy w prawo, a paznokieć zostanie oczyszczony z lakieru.

Zmywa bardzo dobrze wszelkiego rodzaju lakieru. Nie zmywałam nim jeszcze tylko lakieru brokatowego. 

Ma on natomiast dwie wady. Pierwsza z ich to, to że jeśli podczas malowania paznokci wjechaliśmy trochę na skórki to zmywacz tego nie domywa i trzeba wtedy posiłkować się tradycyjnym zmywaczem. 

Natomiast drugą wadą i to taką, która wkurza mnie na maxa to obracająca się razem z palcem gąbka. Ponieważ nie jest ona w żaden sposób przyczepiona do opakowania to w przypadku zmywania np. kciuka obraca się w opakowaniu razem z nim co powoduje, że zalewa mnie krew!

Niemniej jednak jestem z tego produktu zadowolona i pewnie kupię go ponownie. Dla zainteresowanych zamieszczam jeszcze zdjęcie składu.



Pozdrawiam

Kasia


3 komentarze:

  1. Zmywacz w gąbce? Nie wiedziałam, że istnieje w ogóle taki wynalazek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą fajny wynalazek :))))

      Usuń
  2. Bardzo fajny polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)