wtorek, 10 listopada 2015

WYMARZONY SALON W STYLU GLAMOUR


Kiedy zamykam oczy i wyobrażam sobie idealne wnętrze to widzę amerykański salon w stylu glamour. Rozpływam się przed monitorem oglądając kolejne aranżacje... Podobne emocje towarzyszą mi podczas wizyty w TK MAXX. Wiele osób nie widzi w tym sklepie niczego szczególnego,ale dla mnie to wrota do innego, być może lepszego świata. I wbrew pozorom bardzo rzadko moją uwagę przykuwają ubrania i kosmetyki. Zwykle skupiam się na dziale z wyposażeniem wnętrz. Kiedy wkraczam do alejki z przepięknymi meblami i dodatkami czas przestaje mieć dla mnie jakiekolwiek znaczenie. 

Śmiem przypuszczać, że moje mieszkanie nie nigdy nie będzie wyglądało jak te z poniższych fotografii, ale przecież marzenia są od tego, aby je spełniać, więc kto wie ;)


Źródło

Źródło

Źródło

Źródło

Tak naprawdę cała moja fascynacja Stanami zaczęła się od wnętrz, ale na nich się nie skończyła :) Coś czuję, że na tym blogu będzie o wiele więcej postów dotyczących tego kraju ;)


Pozdrawiam

Kasia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wszystkie pozostawione komentarze i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)